Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de de meest gestelde vragen aan de klantenservice van Knutselpost. Staat je vraag er niet tussen neem dan contact met ons op via ons contactformulier.
Wil je iets aan je abonnement wijzigen, ga dan naar Mijn abonnement.

Aanmelden

Hoe meld ik me aan bij Knutselpost?

Je kunt jezelf aanmelden via onze website, e-mail en online acties bij partners van Knutselpost. Ook kun je je aanmelden wanneer je gebeld wordt met een aanbieding door één van onze telefonische service agents.

Wanneer ontvang ik mijn (eerste) pakket?

Het kennismakingspakket van Knutselpost kun je binnen 3 weken verwachten. Vervolgzendingen worden altijd in de 1e of 2e week van de opvolgende maand door bezorgservice Sandd in de brievenbus bezorgd.

Leverdata 2017

Kijk hieronder voor de verwachtte leverdata van 2017:
13 januari
10 februari
10 maart
14 april
12 mei
09 juni
14 juli
11 augustus
15 september
13 oktober
10 november
05 december

 

Zit ik bij Knutselpost vast aan een abonnement of lidmaatschap?

Bij Knutselpost zit je nooit vast aan een abonnement of lidmaatschap. Je bepaalt zelf hoeveel pakketten de kinderen willen ontvangen, je kunt na elk ontvangen pakket eenvoudig afmelden.

Kosten

Wat kost een Knutselpakket pakket?

Een standaard pakket met 3 knutselproducten kost bij Knutselpost €15,95. Dat is inclusief order- en verzendkosten en btw.
Er komen dus geen extra kosten meer bij.

Zijn de verzendkosten bij de prijs inbegrepen?

Ja, de kosten van verzending zijn bij de prijs inbegrepen.

Hoe kan ik Knutselpost betalen?

De betaling van de knutselpakketten verloopt altijd gemakkelijk via automatisch incasso. Ook hoef je bij Knutselpost niet vooruit te betalen, je betaalt pas ná ontvangst van het pakket.
Mocht de incasso onverhoopt niet lukken ontvang je automatisch een factuur via de mail of post. Vergeet dan bij de betaling niet je factuurnummer of klantnummer te vermelden. Ons IBAN nummer is NL60 RABO 0318 1000 96.

Wat als ik meerdere kinderen opgeef, moet ik dan ook meer betalen?

Nee, wanneer je meerdere kinderen opgeeft hoef je niet meer te betalen, de kinderen ontvangen dan gewoon om de beurt een pakket speciaal op hun specifieke leeftijd aangepast.

Pakketten

Past het pakket door de brievenbus?

De pakketten van Knutselpost passen door elke standaard brievenbus. Je hoeft er dus niet voor thuis te blijven.

Waar kan ik mijn klantnummer vinden?

Op de adressticker op elk pakket staat je klantnummer vermeld. Het klantnummer staat onder je adres. Het klantnummer bestaat uit 6 cijfers. Bijvoorbeeld: 123456

Wijzigen & Stopzetten

Is er sprake van een opzegtermijn?

Je opzegtermijn is altijd gelijk aan je betaalperiode. Als je per maand betaald kun je dus ook per maand opzeggen. Je ontvangt dan na opzegging mogelijk nog 1 laatste pakket. Wanneer je per kwartaal betaald ontvang je na opzegging nog 3 leveringen.

Uitzondering is na het eerste- of kennismakingspakket, dan geldt er geen opzegtermijn en kun je direct afmelden. Best doe je dit wel voor de 25e van de maand, vanaf dan kan het vervolgpakket weer in verwerking zijn en dan ontvang je die dus nog wel.

Ik vind elke maand een pakket wat veel. Kan ik ook minder vaak een pakket ontvangen?

Natuurlijk kan dat! Het is ook mogelijk om 4 of 6 keer per jaar een pakket te ontvangen. Je kunt dit heel gemakkelijk direct online regelen. Klik hier om de pakketten van Knutselpost 4 of 6 keer per jaar te ontvangen.

Hoe kan ik de levering van pakketten stop zetten?

Je kunt de levering eenvoudig stopzetten via Mijn abonnement. Je opzegtermijn is altijd gelijk aan je betaalperiode. Klik hier voor meer informatie en alternatieven.

Ontvang ik een opzegbevestiging na opzeggen?

Wanneer je het opzegformulier gebruikt ontvang je automatisch direct een ontvangstbevestiging van de website. Daarna ontvang je, meestal dezelfde dag, maar uiterlijk binnen drie werkdagen een opzegbevestiging.
Mocht je geen ontvangstbevestiging of opzegbevestiging ontvangen controleer dan aub je spam-folder, vooral bij Hotmail en Live mailadressen horen we soms dat er mails in de spam belanden.

Kan ik een pakket terugsturen?

Het is niet de bedoeling om bestelde en reeds verstuurde pakketten binnen het abonnement zomaar retour te sturen. Wanneer er iets mis is met een pakket of als er iets niet klopt neem dan direct contact met ons op en meldt het probleem zodat we een gepaste oplossing kunnen voorstellen. Retour zendingen zonder melding vooraf kunnen wij helaas niet accepteren en evt. (verzend)kosten worden niet vergoed. De betaalverplichting blijft dan onverwijld bestaan. Zie ook onze voorwaarden.